Klacht
Let op!
Wij doen niet aan telemarketing.
Sorry!
Soms zitten we er helemaal naast. Of duurt het te lang voordat je een antwoord van ons ontvangt? Of zijn we onduidelijk geweest in onze kleine lettertjes? Of krijg je niemand aan de lijn die je goed kan helpen? Soms is het ook gewoon lastig om een standpunt te bepalen.
Hoe nu verder?
We gaan in ieder geval de klacht oplossen. Helaas houdt dit niet in dat we iedereen toch blij kunnen maken na het indienen van een klacht. Neem snel contact op met onze klantenservice en vertel eerlijk dat je niet tevreden bent en waarom. Binnen 3 werkdagen heb je een antwoord.
- Wij zijn op werkdagen van 9.00 uur tot 17:00 uur bereikbaar op 030 - 303 06 15
- Mail je klacht naar ons: klacht@besparen.nl
- Whatsapp ons op 06 - 23 90 39 50
- Of vul onderstaand klachtenformulier in
Nog steeds niet tevreden?
Dan hebben we gelukkig ook nog een manager klantenservice! Mail haar of stuur een brief per post. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Besparen.nl
t.a.v. Edgar Koiter
Antwoordnummer 2540
3430 VB NIEUWEGEIN